
Професійне становлення особистості у ВНЗ є важливим етапом професійної соціалізації особистості, який глибоко пов'язаний із процесами її саморозвитку та подальшої самореалізації. Реалізація ідей гуманістичної парадигми в освіті призвели до переосмислення цілей навчання у ВНЗ та висування на перший план проблему формування цінностей розвитку особистості майбутнього фахівця – суб’єкта професіогенезу. Нажаль, психологічні механізми професійного зростання й умови успішності та психологічного благополуччя особистості в професійній діяльності не отримують належної уваги дослідників, зокрема зв'язок успішності особистості в професійній діяльності зі складовими безпечного соціального середовища фахівця, одним із основних якого є психологічне благополуччя особистості.
Комментариев нет:
Отправить комментарий